ČASTÉ DOTAZY

Dotazy klientů se obvykle liší dle velikosti pořádané akce.
Vyberte si, o který typ akce máte zájem Vy.

VELKÉ AKCE
VELKÉ AKCE (nad 100 návštěvníků):

Kdy je správný čas na rezervaci?

Někteří pořadatelé a budoucí maturanti objednávají naše vystoupení až s tříletým předstihem. Nejžádanější termíny poptává více než pět zájemců, vyhovět však můžeme pouze tomu nejrychlejšímu. Nečekejte a ozvěte se nám co nejdříve :)

Kde najdeme aktuální repertoár?

Aktuální verzi najdete na našem webu v sekci Ke stažení. Repertoár průběžně doplňujeme o nové skladby.

Jak si objednat hudební vystoupení?

  1. Ověřte si dostupnost termínu.
    Kontaktujte nás telefonicky či e-mailem. V případě, že je vámi poptávaný termín k dispozici, na vyžádání jej pro vás zablokujeme na 10 kalendářních dní.
  2. Sdělte nám svou představu.
    Pokud máte v tomto ohledu jasno, vše lze probrat již při prvním hovoru, nabízíme i možnost setkání v okolí Českých Budějovic. Na základě vašich požadavků vám upřesníme cenu a probereme možné zvýhodnění.
  3. Uzavřete s námi rezervační smlouvu.
    Podepsáním smlouvy od nás budete mít garantované vystoupení a služby v daném termínu a za danou cenu. Vzor smlouvy ve formátu PDF naleznete na našem webu. Preferujeme pohodlné uzavření smlouvy přes e-mail, zálohu nepožadujeme.
  4. Spojte se s námi cca 1–2 týdny před akcí.
    Upřesníme si dramaturgii večera, časy zkoušek a další detaily, jako je způsob úhrady, vaše hudební přání nebo požadavky z rezervační smlouvy.

Jaké skladby během večera zahrajete?

Určit předem přesnou délku hudebních vstupů lze jen stěží. I proto výběr a pořadí skladeb vždy přizpůsobujeme „na míru“ danému publiku dle aktuální situace a nálady. Zároveň se snažíme volit takové skladby, aby byl každý večer jedinečný a aby atmosféra gradovala. Po předchozí domluvě rádi zohledníme výběr skladeb vašim preferencím. Zvláště, pokud se jedná o skladby na taneční sóla.

Jak dlouhé je vaše vystoupení?

Naše balíčky standardně zahrnují vystoupení až v pětihodinovém bloku, do půlnoci. Zpravidla se jedná o celkový čas mezi zvukovou zkouškou a koncem vystoupení, kdy je kapela k dispozici (např. v čase 19–24 hod.). Pětihodinový blok lze prodloužit o jednu hodinu. Nabízíme i variantu kratšího vystoupení za výhodnější cenu.

Jak dlouhé jsou jednotlivé hudební vstupy?

Délku hudebních vstupů rádi přizpůsobíme Vašemu harmonogramu a přáním. Jeden hudební blok zpravidla trvá 20–50 minut.

Jak fungují vaše balíčky a který z nich je pro mě nejlepší?

Balíčky služeb jsme sestavili na základě nejčastějších potřeb našich klientů. Můžete si objednat:

  • pouze vystoupení kapely
  • vystoupení kapely s ozvučením
  • vystoupení kapely s ozvučením i osvětlením dle Vašeho rozpočtu.

K těmto variantám lze přiobjednat i další služby, na které díky balíčkům získáte výhodnější cenu. Za zmínku stojí např. prodloužené vystoupení kapely, videoprojekce nebo LED obrazovka či LED panely.

Běžná cena u každé položky odpovídá ceně v případě, že je služba objednána samostatně. Pokud si vyberete balíček o více službách, je výsledná cena vždy příznivější (např. díky balíčku EXCLUSIVE ušetříte celkem 7.000 Kč). Ke každému balíčku s osvětlením je automaticky počítáno s prodlouženým ozvučením akce i po skončení vystoupení kapely (2 hodiny ZDARMA).

Proč si objednat ozvučení od vás? Jaké výhody získám?

Ozvučení od naší partnerské agentury zahrnuje nejen servis pro kapelu, ale pro celý večer či ples. Zvukař Vám bude k dispozici pro spuštění audio nahrávek, pro ozvučení moderátora i doprovodného programu. Součástí ceny je zároveň veškerá technika, včetně digitálního pultu a prvotřídní zvukové aparatury značky L‘Acoustics, což je z hlediska kvality i výkonu absolutní špička na trhu. Budete tak zcela nezávislí na další technice kulturního domu, vyjma připojení k elektrickému proudu.

Stejně jako se každý řidič cítí nejjistěji ve svém autě, i my z podobného důvodu preferujeme ozvučení od vlastní partnerské agentury, která zná naše technické požadavky a repertoár nejlépe. Pro záruku kvality a dobrý pocit kapely na pódiu je to zkrátka ta nejlepší varianta.

Pozn.: Ozvučení, které je součástí našich balíčků, je určeno pro události pořádané v sálech a halách s kapacitou až 800–1200 návštěvníků. Pro akce pořádané ve větších prostorách Vám připravíme individuální nabídku s adekvátní aparaturou.

Váháme nad objednáním osvětlení... Navíc v kulturním sále již nějaká osvětlovací technika je.

Osvětlení není jen funkční, ale i estetickou „záležitostí“, bohužel často opomíjenou. Méně náročným pořadatelům postačí nejzákladnější reflektory, které obvykle každý kulturní sál nabízí, ovšem jejich úroveň i výkon mnohdy odpovídají jejich stáří. Kvalitní světelná složka přitom dokáže významně pozvednout atmosféru celého večera od zahájení, přes šerpování, vystoupení kapely až po závěrečnou diskotéku. Stejně tak dodá zcela jiný rozměr snímkům a videozáběrům.

Doporučujeme zjistit, zda vaše nájemní smlouva s kulturním domem/sálem vůbec zahrnuje osvětlovací služby a v jakém rozsahu. Rozsah osvětlení s Vámi poté rádi prokonzultujeme a doporučíme Vám nejvhodnější balíček z naší nabídky, případně probereme další možnosti. Naše partnerská agentura nabízí prvotřídní a moderní techniku, která poskytne reprezentativní osvětlení pódia, tanečního parketu, sálu či dalších prostor. Vše včetně obsluhy během celého večera.

Je při rezervaci kapely nutné současně objednat i ozvučení a osvětlení?

Osvětlení a ozvučení není nezbytnou součástí rezervační smlouvy. Vše však doporučujeme objednat již s vystoupením, a to z důvodu výhodnější ceny a dostupnosti. Dodatečné služby budou účtovány dle ceníku platného v době doobjednání.

Lze zrealizovat vystoupení i s jiným ozvučením a osvětlením?

Vystoupení zrealizujeme i s jinou hudební technikou (balíček BAND ONLY), pokud bude splňovat parametry pro ozvučení celé kapely. Podmínkou je zvukař, který je schopen zvučit z prostoru sálu.

Co budete v průběhu večera potřebovat?

Základem je zastřešený prostor o ploše alespoň 15 m2, ozvučení kapely a adekvátní
přívod el. proudu. Před vystoupením potřebujeme čas na přípravu techniky a cca 30 minut na zvukovou zkoušku (nejlépe ještě před otevřením sálu návštěvníkům).
Dalším požadavkem je parkování pro 2 osobní vozy a občerstvení pro 6 hudebníků, případně i pro technický tým (obvykle 2–3 osoby). Pokud objednáváte vystoupení v lokalitě vzdálené více než 200 km od Českých Budějovic, preferujeme zajištění ubytování (dle individuální domluvy).

Je možné poslechnout si vaši kapelu naživo?

Samozřejmě, rádi vám nabídneme termíny nadcházejících událostí v blízké lokalitě. Ostatně žádná fotografie ani videozáznam nedokáže věrně zprostředkovat atmosféru večera tak, jako osobní zážitek přímo na akci.

Je možné objednat si z úsporných důvodů vystoupení v užším složení?

Jelikož chceme poskytovat pouze kvalitní a 100% živé vystoupení bez nahraných či automatických mp3/midi doprovodů, je každý člen kapely nepostradatelnou součástí, a proto nabízíme pouze vystoupení v kompletní sestavě.

Máme zájem o vystoupení na menší akci, kde bude max. 100 návštěvníků a limitovaný rozpočet...

Pro tento typ akcí máme k dispozici nabídku a ceník s názvem „MALÉ AKCE“. Brožura je dostupná na našem webu a obsahuje zvýhodněné ceny na vystoupení kapely a adekvátní ozvučení+osvětlení.

Jak to bude se storno poplatkem, pokud zrušíme pouze část služeb?

V takovém případě vám budeme účtovat storno poplatek pouze za služby, které skutečně zrušíte. U základních balíčkových služeb bude poplatek vypočítán z běžných cen služeb v době objednání.

MALÉ AKCE
MALÉ AKCE (do 100 návštěvníků):

Kdy je správný čas na rezervaci?

Nejžádanější termíny poptává více než pět zájemců, vyhovět však můžeme pouze tomu nejrychlejšímu. Pořadatelé a budoucí novomanželé obvykle objednávají naše vystoupení s několikaměsíčním předstihem. Nečekejte a ozvěte se nám co nejdříve! :)

Kde najdeme aktuální repertoár?

Aktuální verzi najdete na našem webu v sekci Ke stažení. Repertoár průběžně doplňujeme o nové skladby.

Jak si objednat hudební vystoupení?

  1. Ověřte si dostupnost termínu.
    Kontaktujte nás telefonicky či e-mailem. V případě, že je vámi poptávaný termín k dispozici, na vyžádání jej pro vás zablokujeme na 10 kalendářních dní.
  2. Sdělte nám svou představu.
    Pokud máte v tomto ohledu jasno, vše lze probrat již při prvním hovoru, nabízíme i možnost setkání v okolí Českých Budějovic. Na základě vašich požadavků vám upřesníme cenu a probereme možné zvýhodnění.
  3. Uzavřete s námi rezervační smlouvu.
    Podepsáním smlouvy od nás budete mít garantované vystoupení a služby v daném termínu a za danou cenu. Vzor smlouvy ve formátu PDF naleznete na našem webu. Preferujeme pohodlné uzavření smlouvy přes e-mail, zálohu nepožadujeme.
  4. Spojte se s námi cca 1–2 týdny před akcí.
    Upřesníme si dramaturgii večera, časy zkoušek a další detaily, jako je způsob úhrady, vaše hudební přání nebo požadavky z rezervační smlouvy.

Jak dlouhé je vaše vystoupení?

Balíček SMART je k dispozici ve třech variantách. Nejžádanější je SMART 5, který obsahuje vystoupení v bloku o délce až 5 hodin. Maximální délka vystoupení je 6 hodin (balíček SMART 6). Cenově nejdostupnější je balíček SMART 3, který obsahuje vystoupení v bloku o délce až 3 hodiny.

U balíčků SMART 3 a SMART 5 je možné sjednat „volitelné prodloužení“, pro nějž se lze rozhodnout až během večera dle aktuální situace a nálady.

Jak dlouhé jsou jednotlivé hudební vstupy?

Délku hudebních vstupů rádi přizpůsobíme Vašemu harmonogramu a přáním. Jeden hudební blok zpravidla trvá 20–50 minut.

Jaké skladby během večera zahrajete?

Určit předem přesnou délku hudebních vstupů lze jen stěží. I proto výběr a pořadí skladeb vždy přizpůsobujeme „na míru“ danému publiku dle aktuální situace a nálady. Zároveň se snažíme volit takové skladby, aby byl každý večer jedinečný a aby atmosféra gradovala. Po předchozí domluvě rádi zohledníme výběr skladeb vašim preferencím. Zvláště, pokud se jedná o skladby na taneční sóla.

Zahrajete nám i skladby, které nemáte v repertoáru?

Příprava skladeb vyžaduje individuální přípravu každého hudebníka a minimálně jednu společnou zkoušku. Vzhledem k množství vystoupení není z časových důvodů možné vyhovět každému přání. Pokud však bude skladba žánrově realizovatelná, po domluvě si ji pro vás rádi připravíme, cena za skladbu nad rámec repertoáru se bude odvíjet dle náročnosti.

Je možné poslechnout si vaši kapelu naživo?

Samozřejmě, rádi vám nabídneme termíny nadcházejících událostí v blízké lokalitě. Ostatně žádná fotografie ani videozáznam nedokáže věrně zprostředkovat atmosféru večera tak, jako osobní zážitek přímo na akci.

Váháme nad objednáním kapely, možná bychom se spokojili s klávesovým duem nebo DJem...

Nelze jednozačně odpovědět, která varianta je pro vás nejlepší, každému zkrátka vyhovuje něco jiného. Hudební složka bývá podstatnou součástí večera a je všeobecně známo, že kvalitní a 100% živá hudba rozproudí publikum nejsnáze a udělá mnohem lepší dojem. Objednáním kapely MELODIKUM získáte záruku poctivého a dynamického vystoupení bez jakýchkoliv mp3 či midi playbacků. To je hlavní rozdíl oproti klávesovým duům a triům. Při porovnání aspektu cena/výkon se investice do kapely rozhodně vyplatí.

Další možností je DJ. Výhodou bývá nižší cena a díky diskografii nebo připojení k internetu i širší žánrový záběr. Nicméně leckdo z hostů vám potvrdí, že takovému řešení „něco chybí“.

NAŠE DOPORUČENÍ?
Kombinace živé kapely a následné diskotéky (DJe). Tento „model“ je na svatbách, večírcích a oslavách stále oblíbenější a nejlépe pokryje potřeby i náročnějších posluchačů.
S kapelou MELODIKUM nabízíme žánrově pestré hudební sety, které v průběhu večera postupně gradují. V našich přestávkách obvykle probíhá doprovodný program (soutěže, tombola, taneční vystoupení a další aktivity), případně několikaminutový prostor na drobný oddych návštěvníků. Po finálním hudebním bloku kapely plynule navazuje reprodukovaná hudba, často v režii DJe, který pružně reaguje na různá hudební přání a nabídne i hity a žánry, které v podání kapely nezazněly.
Diskotéku lze zrealizovat i spuštěním Vámi předem připraveného playlistu. V takové situaci Vám můžeme nabídnout zápůjčku zvukové i světelné aparatury nad rámec vystoupení. Pro zápůjčku se lze rozhodnout až na místě dle aktuální situace.

Co budete v průběhu večera pro vystoupení potřebovat?

Základem je zastřešený prostor o ploše alespoň 12 m2 a přívod el. proudu.
Před vystoupením potřebujeme čas na přípravu a na zvukovou zkoušku, a to 60 minut před zahájením vystoupení.
Dále požadujeme parkování pro 2 osobní vozy a občerstvení pro 6 hudebníků (možno jako přístup na raut).

Pokud objednáváte vystoupení v lokalitě vzdálené více než 200 km od Českých Budějovic, preferujeme zajištění ubytování (dle individuální domluvy).

Je možné objednat si z úsporných důvodů vystoupení v užším složení?

Jelikož chceme poskytovat pouze kvalitní a 100% živé vystoupení bez nahraných či automatických mp3/midi doprovodů, je každý člen kapely nepostradatelnou součástí,
a proto nabízíme pouze vystoupení v kompletní sestavě.

Je při rezervaci kapely nutné současně objednat i ozvučení a osvětlení?

Osvětlení a ozvučení není nezbytnou součástí rezervační smlouvy. Vše však doporučujeme objednat již s vystoupením formou balíčku, a to z důvodu výhodnější ceny a dostupnosti. Dodatečné služby budou účtovány dle ceníku platného v době doobjednání.

Jste schopni zrealizovat vystoupení i s jiným ozvučením?

Vystoupení bez námi preferovaného ozvučení zrealizujeme i s jinou hudební technikou, pokud bude splňovat parametry pro ozvučení kapely. Kompletní požadavky naleznete na našem webu v sekci „Ke stažení“.

Jakým způsobem proběhne úhrada? Je potřeba uhradit část předem?

Žádné rezervační poplatky před vystoupením nepožadujeme. Na způsobu úhrady se domluvíme při uzavření rezervační smlouvy, platba standardně probíhá v den vystoupení. Slevové poukazy je nutné předložit již před uzavřením rezervační smlouvy.

ZEPTEJTE SE NÁS

Máte jiný dotaz? Napište nám, rádi Vám na něj odpovíme. Nezapomeňte uvést i svůj kontakt.